miercuri, 25 aprilie 2012

Diablo 3 si TERA Online - Prime impresii Open beta

   Deşi nu am avut timpul necesar pentru a testa cum trebuie fiecare aspect al acestor jocuri, am zis că măcar o vorbă-două pot să zic. Sunt un newbie în ceea ce priveşte seria Diablo, dat fiind că nu am jucat celelalte jocuri din serie, aşa că perspectiva este mai... "fresh".

   Diablo 3

   Clasa jucată - Barbarian.
   Deşi nu am jucat decât cu o clasă, pe perioada open beta-ului, povestea pusă la dispoziţia jucătorului a fost limitată la mai puţin chiar decât primul Act. Jocul final va avea 3 Acts.

   Că tot mi-am amintit, trebuie să îi înjur, dar în mintea mea (limbaj mult prea puternic pentru cititori), pe cei de la Blizzard pentru cel mai prost support tehnic dintr-un beta. La început am crezut că doar noi, cei din Europa, suntem trataţi mai de rahat, serverele fiind inaccesibile 75% din perioada întreagă de Open Beta. Apoi am decis să joc pe servere din Statele Unite şi am descoperit că nu suntem cu nimic mai speciali. Eroare de conexiune la panoul de login, apoi la creearea personajului, apoi la intrarea în joc.

   Se pare că jocul va cere o conexiune permanentă, chiar şi când joci doar aspectul de singleplayer al acestuia, şi sunt zvonuri că vor fi şi queue times, cel puţin la lansarea jocului. Blizzard ia sfaturi de la cine nu trebuie *cough*Ubisoft*cough*. But hey, welcome to 2012!

   Scurtă, bucata de poveste oferită în Beta, dar distractivă. Te prinde şi ajungi să te uiţi la ceas şi să realizezi că au trecut 3 ore de când joci, timpul zburând foarte uşor. Acelaşi compliment se aplică şi clasei Barbarian. O clasă foarte puternică, foarte bună pentru începători, deoarece nu sunt multe situaţii în care vei avea probleme împotriva inamicilor. De la abilităţi Single Target la Area of Effect, ai destule cât să faci faţă oricărei situaţii. Drop rate al item-urilor este mai mult decât decent, incluzându-le pe cele de calitate epică, dar acest lucru cred că se datorează faptului că a fost un beta şi aveau nevoie ca playerii să avanseze rapid.

   Jocul este foarte bine optimizat, fiind posibil să joci, cu un număr de Frames per Second mai mult decât decent, chiar şi pe PC-urile cosiderate deja low-end. Termin acest "mini-review" al beta-ului cu un video înregistrat ce conţine Barbarian Gameplay.

 Overall, jocul este destul de echilibrat, şi pare să îşi merite investiţia de 60 de euro, dar nu uitaţi că Torchlight 2 e după colţ. Blizzard cam riscă. Din altă direcţie, tot Blizzard sunt ameninţaţi şi de viitorul MMORPG Guild Wars 2. Să vedem cum vor face faţă (cel mai probabil se vor baza pe fanii loiali, deseori orbiţi de această loialitate).



   Mai jos puteţi vedea un Diablo 3 gameplay trailer adresat clasei Witch Doctor.
   Serios vorbind, tipul ăsta are o voce superbă. Nu m-ar deranja să facă voiceover la fiecare joc, de acum încolo. Îmi aminteşte de cineva, un actor, dar nu reuşesc să îmi dau seama de cine...



   TERA: The Exiled Realm of Arborea

   Clase şi rase jucate - Aman Warrior şi Baraka Sorcerer.
   Cu ambele rase, părţile de Prologue (care sunt, în mare parte, tutoriale unde joci cu un personaj de Level 20), şi Starting Area sunt la fel. De fapt, cu toate clasele. Se vrea totuşi a fi la concurenţă cu World of Warcraft şi multe alte MMORPG's, acest joc. Le-a fost prea lene să creeze câte un început personalizat pentru fiecare rasă?
De asemenea, nu am observat să ofere nimic special fiecare rasă în parte, în afară de aspectul fizic, pentru a le evidenţia mai bine.

   Atât cu Sorcerer, cât şi cu Warrior, gameplay-ul este fun, spell-urile şi abilităţile oferind diverse tactici în luptă. Warrior-ul este, totuşi, un pic overpowered, dar în acelaşi timp respectă nivelul de dificultate de 5 stele descris în panoul de creare a personajului.

   Având în vedere că am înregistrat majoritatea timpului petrecut în joc, cel mai bine ar fi să vedeţi cu ochii voştri ce se petrece.
   Nu sunt multe de zis, iar asta îmi inspiră un aer de mediocritate. Este interesant sistemul de combat gen third person, deosebit de cel gen World of Warcraft unde selectezi ţinta. Oferă ceva nou şi mai mult ca sigur va oferi ceva "fresh" în situaţii Player versus Player.

  


   Pentru mai multe gameplay videos intraţi pe canalul YouTube pe care au fost postate clipurile.

Un comentariu:

  1. @D3 : Stii... a fost un open beta stress test , era complet normal sa se fie full si plin de erori.

    Serverele au fost online numai in America.

    RăspundețiȘtergere