duminică, 27 februarie 2011

The Elder Scrolls V : Skyrim

  Wow... pur şi simplu wow... Cred că e unul dintre cele mai bune trailere pe care le-am văzut în acest an. Coloana sonoră te copleşeşte, peisajele îţi taie respiraţia iar dragonul e de nota 10. Într-un cuvânt, epic. Ca fan înrăit al seriei sunt „all hyped up“, dar sper ca jocul să fie mai aproape de „Morrowind“ şi cât mai departe de „Oblivion“, asta cel puţin când vine vorba de feeling. Nu ştiu de ce, dar „Oblivion“ mi s-a părut foarte... uhm... fad. Nu mi-a dat aceeaşi senzaţie de lume vie pe care mi-a oferit-o „Morrowind“ şi nici nu a reuşit să mă prindă. Deşi grafica a fost cu mult mai bună, parcă tot „Morrowind“ mi s-a părut mai... natural... Interacţiunile din „Oblivion“ sunt prea artificiale. 
Am aşteptări destul de mari de la joc, dar cred că de această dată şi-au învăţat lecţia şi s-ar putea (fingers crossed) să avem un nou „Morrowind“ (how could they fail with Skyrim and the nords? :D). Momentan, nu mă arunc să comentez alte aspecte până nu aflu şi alte detalii despre joc. 
Când o să am mai multe informaţii o să mai postez despre „Skyrim“.

3 comentarii:

  1. Does Skyrim look better than Oblivion? Short answer: yes. We take a look at some of the screens released so far.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu trailerul cu pricina si "EPIC" e la fix. Sa vezi tu macel pe fani pe 11.11.2011 cand o sa iasa jocul, si cei de la Bethesda o sa stea si o sa priveasca totul, knowing they hit the jack pot!

    RăspundețiȘtergere
  3. [img]http://images.4chan.org/jp/src/1298831198153.jpg[/img]

    RăspundețiȘtergere